ZAPYTANIE OFERTOWE na dostawę sprzętu TIK

Opublikowano: poniedziałek, 12, sierpień 2019

ZAPYTANIE OFERTOWE

na dostawę sprzętu TIK dla potrzeb realizacji Rządowego programu rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno-komunikacyjnych – „Aktywna tablica”. POBIERZ

  • ZAMAWIAJĄCY:

Samorządowa Szkoła Podstawowa w Sędowicach

Góry 116

28-411 Michałów

  • PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:

Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie pomocy dydaktycznych- monitorów interaktywnych w ramach rządowego programu „Aktywna Tablica” dla Samorządowej Szkoły Podstawowej w Sędowicach, dla której organem prowadzącym jest Gmina Michałów”

  • wraz usługą polegającą na dostarczeniu pomocy do siedziby zamawiającego, a także zapewnieniu montażu, instalacji oraz zintegrowania zakupionych urządzeń i oprogramowania wchodzących w skład pomocy dydaktycznych z infrastrukturą szkolną oraz przeprowadzenie szkolenia dla użytkowników.

  • Rodzaj i ilość pomocy dydaktycznych

Lp. Rodzaj pomocy dydaktycznej Ilość
  Monitor interaktywny 65" 4k z Androidem 3
  Standardowe okablowanie (przewód zasilający, kabel USB, kabel HDMI) 3
  Uchwyt do montażu na ścianie 3
  Pisak przeznaczony do dotykowej obsługi monitora 3
  3 lata gwarancji  
  Dostawa, montaż, szkolenia, baza gotowych edytowalnych projektów zajęć   
  • Zamawiane pomoce dydaktyczne będą spełniały następujące warunki:

  • posiadają deklarację CE;

  • posiadają certyfikat ISO 9001 dla producenta;

  • wszystkie pomoce dydaktyczne danego rodzaju pochodzą od jednego producenta;

  • komplet urządzeń i oprogramowania do obsługi pomocy dydaktycznych danego rodzaju pochodzi od jednego dostawcy;

  • są fabrycznie nowe (wyprodukowane nie wcześniej niż 9 miesięcy przed dostawą) i wolne od obciążeń prawami osób trzecich;

  • posiadają dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania w języku polskim;

  • posiadają okres gwarancji udzielonej przez producenta lub dostawcę nie krótszy niż 3 lata,

  • Monitory mają przekątną min. 65”,

  • Do tablic dostarczone jest oprogramowanie pozwalające na przygotowanie i przeprowadzanie lekcji interaktywnych.

  • Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

  • Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia części lub całości zamówienia podwykonawcom.

  • Warunki dostawy, uruchomienie i szkolenie użytkowników.

W ramach zakupu urządzeń wykonawca musi zapewnić transport urządzeń we wskazane miejsce (szkoła), montaż i uruchomienie urządzeń oraz przeszkolenie użytkowników, wg poniższych wytycznych:

  • dostarczenie urządzenia do Szkoły Podstawowej w Górach,

  • zamontowanie (zainstalowanie, uruchomienie i zintegrowanie z istniejącą infrastrukturą szkolną) monitora interaktywnego we wskazanych przez Zamawiającego salach,

  • przeszkolenie Rady Pedagogicznej w zakresie funkcji i obsługi zakupionych urządzeń i oprogramowania w terminie ustalonym przez Zamawiającego.

  • Instalacja monitorana uchwycie producenta, projektor zainstalowany na uchwycie ściennym.

  • Wszystkie przewody niezbędne do prawidłowego funkcjonowania zestawu poprowadzone w listwach instalacyjnych w pobliże biurka nauczyciela z jednej strony oraz podłączone do monitora interaktywnego (USB) lub bezprzewodowo.

  • monitor podłączony do zasilania,

  • Wykonawca zapewnia kable sygnałowe odpowiedniej długości,

  • Wykonawca uruchamia i kalibruje ze sobą urządzenia,

  • Na komputerze dostarczonym i oprogramowanym przez użytkownika uruchamia program interaktywny i wykonuje co najmniej: napisanie pisakiem nazwy szkoły, przeniesienie napisanego obiektu w inny rejon tablicy, dodanie dowolnego obrazka z galerii.

  • Treści szkolenia muszą obejmować co najmniej:

  • elementy multimedialnego zestawu interaktywnego,

  • sposób uruchomienie zestawu,

  • sposób wykonania kalibracji tablicy,

  • zasady bezpiecznej pracy z zestawem prezentacyjnym,

  • omówienie podstawowych funkcji programu,

  • przekazanie informacji o dostępnych bezpłatnych zasobach internetowych wykorzystywanego oprogramowania (gotowe lekcje, dodatkowe materiały szkoleniowe, strony społecznościowe).

III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 30 dni od dnia złożenia zamówienia

IV. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

  • Oferent powinien stworzyć ofertę w formie pisemnej-załącznik nr 1.

  • Oferta powinna zawierać:

  • pełną specyfikację techniczną oferowanego sprzętu i akcesoriów;

  • kalkulację kosztów zakupu zamawianego sprzętu.

  • Oferta powinna być:

  • opatrzona pieczątką firmową,

  • posiadać datę sporządzenia,

  • zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP,

  • podpisana czytelnie przez wykonawcę.

V. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT

1. Oferta powinna być dostarczona osobiście lub wysłana mailowo na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. (w temacie proszę napisać odpowiedź na zapytanie ofertowe Aktywna tablica) - do dnia 12 sierpnia 2019r. do godz. 12.00 (decyduje data wpływu) wraz z załączoną kserokopią wypisu z rejestru przedsiębiorców lub zaświadczenia z ewidencji działalności gospodarczej, wystawione w dacie nie wcześniejszej niż sześć miesięcy przed datą złożenia oferty.

2.Ocena ofert  zostanie  dokonana w dniu 13.08.2019r., a wyniki i wybór najkorzystniejszej oferty zostanie ogłoszony o godzinie 12:00 w siedzibie Szkoły Podstawowej Górach oraz na stronie internetowej pod adresem Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

3.Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

4.Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.

5.W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

6.Zapytanie ofertowe zamieszczono na stronie: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

VI. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów za pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

VII. DODATKOWE INFORMACJE

Dodatkowych informacji udziela koordynator programu p. Katarzyna Drogosz pod numerem telefonu 669672547.

Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania do zawarcia umowy.

Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego

Formularz ofertowy

OFERTA

Nazwa Oferenta: ……………………………………………………………………………………………………………

Adres Oferenta: ………………………………………………………………………………………………………………

Adres do korespondencji: ……………………………………………………………………………………………….

Numer telefonu: ………………………………….………………………………….

adres e-mail: ………………………………….………………………………………

odpowiadając na zapytanie na dostawę sprzętu TIK dla potrzeb realizacji Rządowego programu rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno-komunikacyjnych – „Aktywna tablica” dla Szkoły Podstawowej w Górach.

  • Oferujemy wykonanie przedmiotu zamówienia za cenę:

Lp.

Rodzaj pomocy dydaktycznej

(producent i model urządzenia; producent, nazwa i wersja oprogramowania)

Ilość Jednostkowa cena netto PLN VAT % Wartość netto PLN Wartość brutto PLN
1            
2            
3            
4            
5            
  Razem    
  • Gwarancja:

Urządzenie: …………………………………….. – okres gwarancji …………. miesięcy

Urządzenie: …………………………………….. – okres gwarancji …………. miesięcy

  • Deklaruję ponadto termin wykonania zamówienia zgodnie z zapisami podanymi w zapytaniu ofertowym.

  • Oświadczam, że uczestnicząc w procedurze wyboru wykonawcy na realizację niniejszego zapytania:

  • cena brutto obejmuje wszystkie koszty realizacji przedmiotu zamówienia,

  • spełniam warunki udziału w postępowaniu i wszystkie wymagania zawarte w zapytaniu ofertowym,

  • uzyskałem od Zamawiającego wszelkie informacje niezbędne do rzetelnego sporządzenia niniejszej oferty,

  • uznaję się za związanego treścią złożonej oferty przez okres 30 dni od daty złożenia oferty,

  • znajduję się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zgodnej z wymogami określonymi w zapytaniu ofertowym

  • posiadam wiedzę i doświadczenie pozwalające na realizację zamówienia zgodnie z wymogami określonymi w zapytaniu ofertowym

  • zrealizuję przedmiot umowy w terminie …… dni od dnia złożenia zamówienia.

………………………………….. …...................................................................................

(Data i miejsce) (Pieczęć i podpis/y oferenta)

Jednocześnie stwierdzam/y, iż świadomy/i jestem/śmy odpowiedzialności karnej związanej ze składaniem fałszywych oświadczeń.

………………………………….. …...................................................................................

(Data i miejsce) (Pieczęć i podpis/y oferenta)

Odsłony: 3746

Licznik odwiedzin : 12434