ZAPYTANIE OFERTOWE na dostawę sprzętu TIK

Opublikowano: poniedziałek, 12, sierpień 2019

ZAPYTANIE OFERTOWE

na dostawę sprzętu TIK dla potrzeb realizacji Rządowego programu rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno-komunikacyjnych – „Aktywna tablica”. POBIERZ

Samorządowa Szkoła Podstawowa w Sędowicach

Góry 116

28-411 Michałów

Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie pomocy dydaktycznych- monitorów interaktywnych w ramach rządowego programu „Aktywna Tablica” dla Samorządowej Szkoły Podstawowej w Sędowicach, dla której organem prowadzącym jest Gmina Michałów”

Lp. Rodzaj pomocy dydaktycznej Ilość
  Monitor interaktywny 65" 4k z Androidem 3
  Standardowe okablowanie (przewód zasilający, kabel USB, kabel HDMI) 3
  Uchwyt do montażu na ścianie 3
  Pisak przeznaczony do dotykowej obsługi monitora 3
  3 lata gwarancji  
  Dostawa, montaż, szkolenia, baza gotowych edytowalnych projektów zajęć   

W ramach zakupu urządzeń wykonawca musi zapewnić transport urządzeń we wskazane miejsce (szkoła), montaż i uruchomienie urządzeń oraz przeszkolenie użytkowników, wg poniższych wytycznych:

III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 30 dni od dnia złożenia zamówienia

IV. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

V. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT

1. Oferta powinna być dostarczona osobiście lub wysłana mailowo na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. (w temacie proszę napisać odpowiedź na zapytanie ofertowe Aktywna tablica) - do dnia 12 sierpnia 2019r. do godz. 12.00 (decyduje data wpływu) wraz z załączoną kserokopią wypisu z rejestru przedsiębiorców lub zaświadczenia z ewidencji działalności gospodarczej, wystawione w dacie nie wcześniejszej niż sześć miesięcy przed datą złożenia oferty.

2.Ocena ofert  zostanie  dokonana w dniu 13.08.2019r., a wyniki i wybór najkorzystniejszej oferty zostanie ogłoszony o godzinie 12:00 w siedzibie Szkoły Podstawowej Górach oraz na stronie internetowej pod adresem Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

3.Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

4.Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.

5.W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

6.Zapytanie ofertowe zamieszczono na stronie: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

VI. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów za pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

VII. DODATKOWE INFORMACJE

Dodatkowych informacji udziela koordynator programu p. Katarzyna Drogosz pod numerem telefonu 669672547.

Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania do zawarcia umowy.

Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego

Formularz ofertowy

OFERTA

Nazwa Oferenta: ……………………………………………………………………………………………………………

Adres Oferenta: ………………………………………………………………………………………………………………

Adres do korespondencji: ……………………………………………………………………………………………….

Numer telefonu: ………………………………….………………………………….

adres e-mail: ………………………………….………………………………………

odpowiadając na zapytanie na dostawę sprzętu TIK dla potrzeb realizacji Rządowego programu rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno-komunikacyjnych – „Aktywna tablica” dla Szkoły Podstawowej w Górach.

Lp.

Rodzaj pomocy dydaktycznej

(producent i model urządzenia; producent, nazwa i wersja oprogramowania)

Ilość Jednostkowa cena netto PLN VAT % Wartość netto PLN Wartość brutto PLN
1            
2            
3            
4            
5            
  Razem    

Urządzenie: …………………………………….. – okres gwarancji …………. miesięcy

Urządzenie: …………………………………….. – okres gwarancji …………. miesięcy

………………………………….. …...................................................................................

(Data i miejsce) (Pieczęć i podpis/y oferenta)

Jednocześnie stwierdzam/y, iż świadomy/i jestem/śmy odpowiedzialności karnej związanej ze składaniem fałszywych oświadczeń.

………………………………….. …...................................................................................

(Data i miejsce) (Pieczęć i podpis/y oferenta)

Odsłony: 3806